Welkom bij Reclamestudio Drukketel in Oosterhout.
Kennis
Roy Yang heeft vijf jaar geleden besloten zijn kennis, kunde en ervaring op het gebied van marketing communicatie en reclameactiviteiten, opgebouwd bij (middel-) grote, gerenommeerde reclamebureaus en opdrachtgevers (bijvoorbeeld: Discovery Channel, Animal Planet, Babyliss, Impodra nú Gall & Gall,
Spaarbank Rotterdam, Elsevier Talen, Ministerie van Onderwijs, Bruynzeel kleurpotloden, Dalosy,
Struyk Groep, De Boed scharreleieren, Lips Sloten, Sandvik) in een eigen reclamestudio onder te brengen.
Zo is in 2005 Reclamestudio Drukketel ontstaan, de naam refereert aan de opvatting en motivatie van Roy Yang: elk bedrijf, klein of groot, zal te allen tijde, druk op de ketel moeten houden, achterover leunen is er niet bij.
Ervaring
Studio Drukketel heeft een ervaring opgebouwd in de volgende sectoren:
business to business, retail, food, en consumer goods, maar ook non –profitorganisaties,
zowel product als diensten gerelateerd!
Roy Yang: “De kracht van onze studio is het directe contact tussen klant en de creatieve afdeling.
Één op één communicatie. Het inleven in de organisatie: de mens, de cultuur, de doelstellingen.
Voor elk bedrijf bedenken we marketing communicatie strategieën en adviseren wij, wat het beste resultaat
voor hen oplevert. Zowel op korte als op lange termijn.
Krachtige en heldere communicatie is het einddoel.
Op deze wijze ondersteunen wij onze relaties bij het realiseren van hun ambities. Korte communicatielijnen,
slagvaardig en flexibel”. Maar reclamestudio Drukketel onderscheidt zich vooral door een bijzondere prijs/prestatie!
Méér doen dan wat er gevraagd wordt. Dit wordt gewaardeerd door haar klanten.
Citaat: Stichting kleurrijk Leven voor Suriname: “Ons nieuw logo en website komt professioneel over wat past bij de uitstraling
van onze stichting. Dynamisch en gedistingeerd.
Reclamestudio Drukketel, een bureau met een goede bagage!